Dag 6: Aankomst in Bladel

18 mei 2023 - Bladel, Nederland

Rond 01.30u kwam de bus met onze toppers van dit jaar terug op school. Ze werden opgewacht door een grote groep trotse ouders! De busdeur ging open en menigeen zocht bekende gezichten, een traan hier en een knuffel daar. Echt een fijn, warm en mooi ontvangst (zie ook de video).

IMG_8862IMG_8861

Hierna werden de koffers uitgeruimd. Hier high fives, daar een boks, overal knuffels en vooral grote waardering die voor elkaar werd uitgesproken. Vermoeid en voldaan sjokte een grote stoet met koffers richting tientallen auto's. Een lange rij auto's vertrok daarna van de parkeerplaats huiswaarts. Eerst uitrusten en morgen komen de verhalen en belevenissen... Heerlijk nagenieten!

Want wat zijn wij trots en blij met zo'n enthousiaste, gezellige en hardwerkende groep leerlingen! De betrokkenheid en vooral het onvermoeibare straalde deze week ervan af! We hebben met z'n allen een levenservaring gecreëerd die niet snel vergeten zal worden. Met de herfstvakantie zijn we begonnen en kijk nu eens naar hetgeen we bereikt hebben! Om kippenvel van te krijgen, woorden schieten te kort!

En natuurlijk ook ouders bedankt voor het vertrouwen en het uitlenen van jullie toppers!

IMG_8851

We were the change we wanted to see in the world!

1. Juf Marja:
    18 mei 2023
    Welkom terug! Blij dat jullie er weer zijn! Rust lekker uit en geniet nog even na. Tot maandag!
  2. Annemarie:
    Lieve begeleiders
    Ik wil jullie bedanken voor de goede zorgen. En voor de leuke tijd die Britt in Bosnië heeft gehad met jullie.
  3. Juf Marja:
    🙏🏻
  4. Anneke:
    18 mei 2023
    Dylan heeft genoten en een hele mooi ervaring, die hij nooit zal vergeten.
    Iedereen super bedankt voor de goede zorgen en Trots op het hele team!!
  5. Annegert van den heuvel:
    Beste allemaal.
    Bedankt voor de geweldige week.
    En ook erg bedankt voor de goede zorgen van het eten van onze Maud. Het was een geweldige ervaring die ze altijd blijft. Jullie mogen allemaal trots zijn op jullie. Leuk dat het onderling ook zo goed is gegaan. De ouders van maud
  6. Willemien De Backer:
    22 mei 2023
    Beste begeleiders,
    Beter laat dan nooit. Bedankt voor de geweldige week,die Janne met jullie heeft gehad
  7. Brigitte Van Samang:
    25 mei 2023
    Trots op je Maud en je mag zeker trots op jezelf zijn x