Welkom op de reislog van PiusX4Bosnië 2018

24 oktober 2017 - Bladel, Nederland

We gaan dit jaar meedoen aan het Futurea Festival. Het festival duurt 4 dagen. Elke dag zal er een andere stad bezocht worden. In de ochtend wordt het festivalterrein opgebouwd. In de middag worden er, mede door ons, workshops verzorgd. Vroeg in de avond wordt het festivalterrein weer opgeruimd, zodat we naar de volgende stad kunnen. Kinderen van de basisscholen uit de steden en omringende dorpen komen naar dit festival. Zij worden vermaakt met workshops, dans, muziek en een grote show.

Om onze vliegreis, ons verblijf en materialen te bekostigen zijn we bezig om sponsors te zoeken.

We hebben het streefbedrag van €20.000,- wat een flinke smak geld is! Alle leerlingen gaan proberen om individueel minimaal €500,-  bij elkaar te krijgen. Ook de docenten gaan aan de slag om geld op te halen. Er zijn al verschillende ideeën om met een benefietavond flink wat sponsorgeld op te halen.

Samen hopen we zo aan ons streefbedrag te komen.

Kortom hebben we nog veel werk te doen voordat we echt af zullen reizen naar Bosnië! Door middel van deze reislog zullen wij onze sponsors, ouders, collega's en andere geïnteresseerden op de hoogte houden van onze werkzaamheden en vorderingen!

We want to be the change!

futureafestival