Welkom op de reislog van PiusX4Bosnië 2016

10 maart 2016 - Bladel, Nederland

We gaan dit jaar in Zenica een kinderdagverblijf opknappen. Om de vliegreis, het verblijf en de materialen te bekostigen zijn we bezig om sponsors te zoeken.

We hebben het streefbedrag van €30.000,- wat een flinke smak geld is! Alle leerlingen die mee gaan zijn al goed bezig, want ze hebben per persoon al minimaal €250,- opgehaald.

De docenten gaan de komende weken ook geld ophalen door een 2 benefietavonden: Bites for Bosnië en een muzikaal cabaret optreden in Den Herd in Bladel.

Samen hopen we zo aan ons streefbedrag te komen. Dan kunnen wij een verschil gaan maken voor de kinderen die naar het kinderdagverblijf in Zenica gaan. We hopen genoeg geld op te halen om niet alleen het gebouw op te knappen, maar ook in de tuin verschillende speeltoestellen te maken.

Kortom hebben we nog veel werk te doen voordat we echt af zullen reizen naar Bosnië! Door middel van deze reislog zullen wij onze sponsors, ouders, collega's en andere geïnteresseerden op de hoogte houden van onze werkzaamheden en vorderingen!

We want to be the change!

KDV tuin en buiten